handdator

Visa fullständig version : Utskrift av flera kopior



Solveig
2010-12-16, 12:52
Hej.
Kan någon hjälpa mig med hur jag gör för att välja antal exemplar vid en utskrift av Släktmatrikel Tabell. Jag har letat länge utan att kunna hitta hur jag gör för att välja antal ex.

DanielBerglund
2010-12-16, 23:59
Det gör du med knappen Skrivarinställningar i dialogrutan som du kommer till efter att ha klickat på Fortsätt. Du får upp en dialogruta med bland annat skrivarval. Välj Egenskaper i den rutan. Om din skrivare tillåter har du där någonstans möjlighet att välja antal kopior, men hur det ser ut beror lite på vilken skrivare du har.

Solveig
2010-12-17, 08:21
Det gör du med knappen Skrivarinställningar i dialogrutan som du kommer till efter att ha klickat på Fortsätt. Du får upp en dialogruta med bland annat skrivarval. Välj Egenskaper i den rutan. Om din skrivare tillåter har du där någonstans möjlighet att välja antal kopior, men hur det ser ut beror lite på vilken skrivare du har.

:) Tack. Jag har verkligen letat men nu gick jag igenom alla olika "100" inställningar och hittade en som valde antal kopior. Tack. Jag kommer att spara mycket tid vid utskrifter efter detta.