handdator

Visa fullständig version : Kan ej gå vidare på person jag sökt (tomt)



Harriet Hellberg
2010-12-17, 10:56
När jag söker i Disbyt så kommer personerna upp som de ska men när jag sedan vill fortsätta att utforska vidare så är det tomt - (testade på det jag skickat in själv, det är bara uppgifterna på mig som syns ):confused: Antagligen så gör jag väl något fel

m00707
2010-12-17, 11:44
Har du loggat in i disbyt med de uppgifter du fick i mailet när du skickade in uppgifterna.
Dom uppgifternea ger dig tillgång till att klättra i släktträdet vilket inte det vanliga medlemslösenordet ger.

Harriet Hellberg
2010-12-17, 14:33
Jag använde nog mitt för o efternamn(som jag angav här på forumet, dum som jag är) tskulle ha använt m15819, får hoppas de kan hjälpa mig att ändra detta-det är som sagt var smartare att ha samma användarnamn på båda ställena

DanielBerglund
2010-12-17, 23:23
Det är olika inloggningar på Disbyt och här på forumet. I Disbyt ska du använda uppgifterna du fick från kansliet när du blev medlem eller den nya "bättre" inloggningsuppgifter du fick när du skickade in utdrag till Disbyt. Här på forumet använder det du valde när du registrerade dig här. Lite mer information finns här: http://www.dis.se/sv/fragor-och-svar/andra-fragor/108-hjaelp-jag-kan-inte-logga-in.html

Harriet Hellberg
2010-12-18, 14:55
Tack. ja då ligger frågan hos dispyt, jag har kontaktat den delen.