handdator

Visa fullständig version : När kommer uppdateringen från förutgåvan av Disgen 2016



Bosse
2016-04-09, 14:56
Jag fick ett mejl den 20 mars med rubriken "Uppdatering av förutgåvan". Där stod bland annat följande:
"Tack vare att du har köpt förutgåvan av Disgen 2016 kommer du snart att få en automatiskt uppdatering till den skarpa versionen. Du behöver inte göra något annat än att svara på uppdateringsfrågan och följa eventuella instruktioner."
Nu undrar jag när denna uppdateringsfråga kommer och om den kommer via mejl eller direkt i programmet.
Bosse Söderlund

Hans-Peter
2016-04-09, 16:05
Hej!

Den kommer direkt i programmet, ja helt exakt har den kommit, så du borde ha fått uppdaterat ditt program till den skarpa utgåvan.

Bosse
2016-04-09, 19:05
Tack för svar, men den kom aldrig till mig. Jag fick installera den skarpa versionen från början.
Bosse

Hans-Peter
2016-04-10, 01:32
Konstigt, men du har med andra ord fått den nu, och så är ju allt bra.:-)

Thojoh
2016-05-23, 12:32
Hej.

Jag hade samma problem som Bosse, dvs att det inte kom upp något i programmet om att uppdatera.
När jag sedan laddade ner den nya versionen manuellt, kom jag på att jag skulle starta förutgåvan en gång till för att göra en ny säkerhetskopia. Då dök det upp en fråga om jag ville uppdatera.

Så problemet löst även för mig.