handdator

Visa fullständig version : Vennligst hjelp å finne foreldre til 2 personer som bodde i Kalmar, dataene følger:



STEINAR WEIE
2017-05-12, 00:46
Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger for å finne data om foreldrene til disse 2 personene i Kalmar, Sverige? De er mine aner eller røtter som det heter på norsk. Jeg søker altså etter data om 4 personer.
Faren og moren til ULRIKKA CHARLOTTA JOHANSDOTTER HAGENBERG, født 1813, antakelig i Kalmar distriktet, Sverige.
Faren og moren til hennes ektemann ANDERS LUNDGREN, født anslått mellom 1778 og 1832 i KALMAR, SVERIGE. Kilde: Kalmar Stadsforsamling C: (1833-1858) BILD 009/SIDE 269.
De har sønnen Carl Fredrik Lundgren (1832-1893)
Det hadde vært veldig fint å få data om eventuelt flere barn. På forhånd tusen takk for all hjelp, og alle tips, kanskje er det noen som har disse personene i sitt slektstre allerede?

Jeg er norsk og er mycket tacksam for hjelp eller info om hvor man kan finne disse dataene. De er de siste personene som jeg savner som det heter på norsk av tipp-tipp oldeforeldre.

BoKleve
2017-05-13, 00:14
Hej Steinar!

Jag hittade Ulrika Charlotta Johansdotter Hagenberg i Disbyt! Jag ska maila till uppgiftslämnaren så ni kan få en direktkontakt.

/BoK

STEINAR WEIE
2017-05-21, 12:18
Hei Bo Kleve, tusen takk for at du fant Ulrikka Charlotta J Hagenberg, Jeg har ikke fått noen opplysninger om dette enda. Kan De hjelpe meg og få opplysningene sendt til min email: steinarweie@gmail.com
Jeg er ny på FORUM.DIS.SE, så jeg blir mycket glad for å få disse opplysningene inn i min slektstavle.

På forhånd tusen takk.

Vennlig hilsen
Steinar Weie

BoKleve
2017-05-21, 15:49
Nu har jag ringt och lämnat ett meddelande.

Här får du lite att för att komma vidare:

Ulrika Charlotta Johansdotter Hagenberg
f 1813 Mortorp, Kalmar län (*) ;
v 1838 Kalmar, Kalmar län;
d 1857 Kalmar, Kalmar län (*) ;

Fader: Jonas Johan Israelsson Hagenberg
f 1789 Mortorp, Kalmar län (*) ;

Moder: Anna Cajsa Hemingsdotter
barn födda 1811 Mortorp, Kalmar län;
barn födda 1813 Mortorp, Kalmar län;
barn födda 1816 Mortorp, Kalmar län;

/BoK