handdator

Visa fullständig version : NYA disbyt - 2019



Evafalk
2019-05-13, 16:35
jag har skickat in med a, b, dvs olika batchar, jag hittar inte hur jag ser det i den nya

Eva Dahlberg
2019-05-13, 16:50
Hej namne Eva! I texten på webben så skrev Christer att diskussionen väl skulle lämnas i tråden han länkade till - https://forum.dis.se/vb/showthread.php/3759-Introduktion - eller kanske som ett nytt ämne under den gruppen? Enklare att hålla ihop det ...
Hälsningar,
Eva

Evafalk
2019-05-13, 16:53
ok, uppfattade det inte så - jag kan flytta det dit.

Evafalk
2019-05-13, 16:56
har du möjlighet att ta bort de två (har gjort kopia) jag la in felaktigt...

Eva Dahlberg
2019-05-13, 17:00
Samma länk ligger på Beta-Disbyt-sidan :)
Men bra du är ivrig. Christer eller Daniel får stänga / ta bort.
Hälsningar,
Ev

Ulf A
2019-05-13, 17:08
Det är meningen att detta skall visas under fliken mina sidor. Beroende på felaktigheter i indata om bidragen är denna funktion dold. Du kan se dina egna bidragsrader genom att klicka på "Bara träffar från/Ignorera träffar från" längst till höger och ange ditt medlemsnummer. Då ser du bara dina rader vid sökning. Möjligen kan du här kontrollera vilka delmängder som finns medtagna.

Evafalk
2019-05-13, 17:14
Det är meningen att detta skall visas under fliken mina sidor. Beroende på felaktigheter i indata om bidragen är denna funktion dold. Du kan se dina egna bidragsrader genom att klicka på "Bara träffar från/Ignorera träffar från" längst till höger och ange ditt medlemsnummer. Då ser du bara dina rader vid sökning. Möjligen kan du här kontrollera vilka delmängder som finns medtagna.

Där finns inte mina a b c - står andra bokstäver där, det jag hade trott jag skulle se när jag får upp en träff vilken bokstav, det får man i den gamla

Ulf A
2019-05-13, 17:27
Där finns inte mina a b c - står andra bokstäver där, det jag hade trott jag skulle se när jag får upp en träff vilken bokstav, det får man i den gamla

Vi tar med detta som ett ändringsförslag så får vi återkomma om detta kan införas och visas på raden. På mina sidor är det tänkt att visa delmängder radvis med bidragsdatum och antal rader.