handdator

Visa fullständig version : Släktforskning Danmark/Sverige - Efternamn/Efternavn Leth



Miss-Dk83
2011-06-27, 15:47
Hej alla och förlåt min svenskm men jag har använt Google översättare, så jag hoppas du förstår vad jag skriver.

Mitt namn är Nalle Leth Buch och jag kommer från Danmark.
Jag har forskat lite och fick reda på att min familj på min far och hans mor sitter, har hoppat från Danmark till Sverige för många år sedan.
Därför söker jag folk som heter Leth, som bor i och runt Landskrona, eftersom jag vet att det var min farfars far var född där:

Gösta Holger Lethbridge föddes 21 oktober 1911 i Landskrona. Han dog den 30 januari 1974i Köpenhamn, Danmark. Han gifte sig med Alice Emily Victoria Rossil 23 maj 1931 i Danmark.

Alice Emilie Victoria Rossil var Född 15 november 1911 i Köpenhamn, Danmark. Hon dog den 8 Mars 1977: Hon gifte sig med Gösta Holger Leth 23 maj 1931i Danmark.

Det skulle glädja mig mycket om jag kan ta reda på om fortfarande har familj i Sverige.

Finns det nogel som skulle hjälpa mig?

hälsningar

Winnie Leth Buch
Danmark

----------------------------

Hej alle sammen og undskyld mit svenskm men jeg har brugt google oversætter, så jeg håber at I kan forstår det jeg skriver.

Mit navn er Winnie Leth Buch og jeg kommer fra Danmark.
Jeg har forsket lidt og fundet ud af at min familie på min far og hans mor sidder, er sprunget fra Danmark til Sverige for mange år siden.
Derfor søger jeg mennesker, der kaldte Leth, der bor i og omkring Landskrona, fordi jeg ved, det var min fars farfar var født der:

Gosta Holger Lethbridge blev født 21 okt, 1911 i Landskrona. Han døde 30 Jan 1974i København, Danmark. Han blev gift med Alice Emily Victoria Rossil 23 maj 1931 i Danmark.

Alice Emilie Victoria Rossil blev født November 15, 1911 i København, Danmark. Hun døde den 8. marts 1977: Hun blev gift med Gosta Holger Leth 23 maj 1931i Danmark.

Det ville glæde mig rigtig meget, hvis jeg kan finde ud af om stadig har familie i Sverige.

Er der nogel der ville hjælpe mig?

Hilsen

Winnie Leth Buch
Danmark

Phryxe
2011-06-27, 16:57
Pröva att söka efter personer med efternamnet Leth på ex. ratsit.se eller eniro.se.