handdator

Visa fullständig version : Uppgradering 8.1 e till 8.2 a



Tony
2011-07-10, 21:52
Upptäckte till min fasa att uppgradering från 8.1e till 8.2a inte var fullständig, jag var plötsligt inte med i programmet och hade sålunda ingen sambo och barn. Har forskat en hel del efter uppgradering men inte förrens nu upptäckt denna fadäs ... kollade i 8.1e och där fanns jag med, funderar nu vad som mer som kan vara fel.... lyckades få till det hela med trixande med "koppla, koppla loss, flytta" känns väldigt osäkert just nu!! :confused:

DanielBerglund
2011-07-10, 23:28
Just flockfilerna (som innehåller alla personuppgifter) är oförändrade från 8.1 till 8.2 så om personer försvinner är det mycket egendomligt. Har du kvar säkerhetskopian som du använde när du gick över till 8.2 kan du kontrollera om du finns med i den (genom att göra en ny datamapp med 8.1-skivan och läsa in säkerhetskopian där, men akta dig så du inte gör sönder din riktiga 8.1-datamapp, om det nu är fler personer som fattas.)

Tony
2011-07-11, 14:25
Har kontrollerat igenom släktleden, verkar vara intakta .. som väl är. Var tydligen bara jag som försvunnit?? .Undviker tills vidare iaf att fixa med datamapparna. Tack för hjälpen!