Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Hemsidan

  1. #1

    Hemsidan

    Vill bara kolla om det är fler än jag som tycker att DIS hemsida skulle behöva förnyas. Informationen på hemsidan känns hopplöst inaktuell släktforskardagarna 2013 har passerat oss med ca tre månader, disgen 8.2d känns inte heller som någon nyhet med tanke på att det flutit mycket vatten under broarna sen augusti 2012. Den 12 augusti 2013 nya kart DVDer, händer det något med dessa DVDer?

  2. #2
    DVDerna har varit igenom en betatest-fas efter de exemplar som vi hade med oss på släktforskardagarna. Förhoppningsvis kommer de ut på riktigt nu till jul.

    Hemsidan behöver assistans, det är riktigt. Vill du hjälpa till med en del? Emaila i så fall. Vore bra om vi hade ett par engagerade medlemmar som kunde driva nyheter och hjälpa till med delar av innehållet.

  3. #3
    DanielBerglunds avatar
    Daniel Berglund
    Medlemsnr
    25564
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 225
    Grr, att jag aldrig kan hålla isär webläsarna... Det var jag som postade det föregående inlägget.
    Ordförande & Disgenutvecklare.

  4. #4
    Kan inte föreningen betala någon för att hålla hemsidan aktuell och intressant, likaväl som föreningen avlönar för vissa projekt. Hemsidan torde komma högt på listan för prioriteringar då hemsidan kanske är det viktigaste verktyget föreningen har för att nå ut till potentiella nya medlemmar.

    Föreningen avlönar en utvecklare för att ta programmet Disgen framåt är det inte då viktigt att föreningen marknadsför Disgen på just hemsidan. Information om vad som är planerat, nyheter i programmet osv. Information om att kart DVDerna förhoppningsvis kommer för försäljning till jul, vilket bra tips om julklapp!

    Tyvärr så är jag inte intresserad, men med ett påse morötter så är jag övertygad om att föreningen kan hitta någon som kan göra hemsidan informativ och intressant.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •