Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Holger-programmet.

  1. #1

    Holger-programmet.

    Nyligen avinstallerat Vista och installerat Windows 7. Holger försvann helt o hållet. Holger går inte köpa i handeln. Hur får jag tag i ett nytt Holger att installera?
    Med vänlig hälsning Anita.

  2. #2

  3. #3
    Tusen tack ingera! Har nu fått ett nytt HOLGER. Hurra!
    Med vänlig hälsning Anita.

  4. #4
    Jag trodde allt var klart med installationen av Holger. Men efter en stund fick jag en röd varning med texten " det är inte vanligt att H8setup.exe laddas ned och den kan skada datorn" Vad gör jag nu? Programmet är ju redan betalt.
    Anita.

  5. #5
    AlfChrs avatar
    Alf Christophersen
    Medlemsnr
    919
    Ort
    Songe
    Inlägg
    479
    Antivirusprogrammet advarer alltid ved installering av ukjente programmer. Er vel stort sett Microsoft-rpodukter som det ikke advares mot (selv om det kanskje var nettopp dem det burde advares mpt :-D )
    Alf Christophersen Disgen fadder Norge.

  6. #6
    Tack för alla goda råd som jag fått. Så här blev det. Holgerdata hade en kille som sa samma sak som du Alf Chr. Jag skrev in licensnumret. Varningen visades. Men det var bara att fortsätta trots varningen. En ruta "mer info" visas, fortsätt här och dubbelklicka och följ instruktionen. Efter ett par minuter var allt nerladdat. Enligt killen var det HOLGER 8.06. Nu önskar jag alla God Jul och Gott Nytt År! Anita.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •