Resultat 1 till 6 av 6

mne: All text i frldrafnstret i personversikten kommer inte upp

All text i frldrafnstret i personversikten kommer inte upp

I frldrafnstret lngst upp till hger i personversikten kommer ibland bara 1 rad upp. Fr att se de andra raderna som ligger dolda mste man dra ner det vita fltet. Vore det inte bttre om all information som finns i fnstret kommer upp automatiskt?

Christers avatar
    Christer Gustavsson
    Medlemsnr
    4621
    Inlgg
    1 758
    Kan jag inte terskapa ens om jag provocerar fram situationen genom att minska till en rad.
    Christer Gustavsson - Dis verksamhetsledare emeritus

Citat Ursprungligen postat av Christer Visa inlgg
    Kan jag inte terskapa ens om jag provocerar fram situationen genom att minska till en rad.
    Rubriken i mitt inlgg var korrekt men problembeskrivningen mste jag korrigera: Tv rader kommer alltid upp, men om frldrafltet innehller mer n tv rader kommer de fljande raderna inte upp automatiskt. Fr att se dem mste man dra ner det vita fltet i rutan.

Christers avatar
    Christer Gustavsson
    Medlemsnr
    4621
    Inlgg
    1 758
    Jag har skrivit felanmlan men rttningen hinns inte med till den skarpa versionen. (#2662)

Tack Christer!

Synd att den inte kommer med, men det r betydligt viktigare att rttelser av felen med utskrifterna kommer med. Jag har inte kunnat skicka utskrifter till mina anhriga p flera r p grund av det. Enda mjligheten har varit att granska utskriften p en dator, men det gr ju bara nr vi trffas och det r inte allt fr ofta, vi bor ju lngt ifrn varandra. Sg frresten att om man gr pdf-utskrift med endast en sida s uppstr inte det frargliga felet vid sidbrytningen.

Christers avatar
    Christer Gustavsson
    Medlemsnr
    4621
    Inlgg
    1 758
    Den hinner tyvrr inte heller med eftersom rttningen inte r trivial. Men rttningen r pbrjad i alla fall.

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •