Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Hur får man tag på uppdatering 1?

  1. #1

    Hur får man tag på uppdatering 1?

    Enligt Christer G släpptes uppdatering 1 den 8/6. När man söker på uppdateringar via programmet händer ingenting, det kan tolkas som att det inte finns någon uppdatering. Vad är det som är fel?

  2. #2

    Carl-Johan Gustafsson
    Medlemsnr
    19138
    Ort
    Nykvarn
    Inlägg
    590
    Jag följde Christers instruktion och det fungerade utmärkt. Så nu har jag 2016.1 installerad.

    Det är inte via programmet du skall gå om du vill få uppdateringen direkt utan via länken till hemsidan.

  3. #3
    Jag har inte sett Christers instruktion men jag loggade in på hemsidan och fann länk till Disgen2016_1 under fliken 'Hämta installationsprogram'. Tack för tipset om hemsidan.

  4. #4

    Carl-Johan Gustafsson
    Medlemsnr
    19138
    Ort
    Nykvarn
    Inlägg
    590
    Jag förutsatte att du fått funktionärsmailet eftersom du visste om att Christers informerat om 2016.1.

  5. #5
    Jag räknas tydligen inte som funktionär. Men nu har jag 2016.1 i drift. Och jag är oerhört tacksam för det, för nu kan jag äntligen göra presentabla pdf-utskrifter när det där retfulla felet med ändringar av utskriften vid sidbyte är rättat. Har väntat i nästan sju år på detta. Tack Olle Fåk för Din insats med rättningen!

  6. #6
    Christers avatar
    Christer Gustavsson
    Medlemsnr
    4621
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 873
    Info är på väg ut med E-post om uppdatering 1, så hav tålamod.
    Christer Gustavsson - Dis verksamhetsledare emeritus

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •