Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Säkerhetskopiering på en "delad" Mac.

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Britt Larsson
    Medlemsnr
    33462
    Hej Daniel och tack för svar. Jag har haft samma tanke själv, men vågar inte lita på att jag får med allt när jag kopierar datamappen, eftersom dess placeringsplats är: nätverk - vm-ware-host - shared Folders - Dokument - Disgen - Datamapp. Öppnar jag mappen så finns alla undermapparna men med skralt innehåll - tycker åtminstone jag. Data: är systemfiler på totalt 1.69Mb, DgPic: är den enda mappen med "ordentligt" innehåll på 586 Mb, övriga mappar har innehåll på 0 bite till ung. 15-20kb. Verkar det OK??.

Datamappen från Dg82d har samma länk-kedja som ovan, fast bara en annan mapp under Dokument. Här fungerar allt helt OK!!

Det känns som om det hade varit idé att spara datamappen direkt på PC-delen innan problemet med säkerhetskopieringen är löst. Jag förmodar att detta kräver att jag ändrar inställningen i "Hantera datamappen" Om min tanke är rätt - hur gör jag detta? Vad ska det stå "länkraden"?
    Senast redigerat av Disbrit den 2016-07-04 klockan 13:55. Anledning: Tillägg

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •