Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Forum och faddrar

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Birgitta Svensson Hallgren
    Medlemsnr
    47213
    Faddrar igen.
    I går skulle jag skicka en fråga till en fadder och fick leta länge innan jag hittade sidan.
    Jag hittade dem till slut med hjälp av 'Sök'. Jag hade aldrig klurat ut att det låg under 'Föreningen'.
    När jag inte såg något om faddrar bland rubrikerna så tänkte jag att de var dolda för inte-medlemmar (rimligt) men hittade inget sådan bland valen för att logga in.

Jag har inga förslag på hur, jag vill bara tala om att jag tyckte det var svårt.

Torgny Larsson
    Medlemsnr
    24069
    Hej Birgitta!
    Du är inte ensam att ha svårt att hitta listan över faddrar på vår hemsida.

För allas information:
    På DIS hemsida www.dis.se finns i vänsterkanten en menyrad, som bl.a. innehåller en knapp "Föreningen".
    Klickar du på den så öppnas knappar för: Kansli, Forskarstuga, Faddrar, Funktionärer, Styrelsen, Stadgar, Årsmöten, DIS historia och Hjälpa till?.

På den kommande nya hemsidan kommer det troligen att vara strukturerat på ett liknande sätt.

Fadderlistan finns även i varje nummer av DISKULOGEN.
    Disgen-fadder i DIS samt datorfrågor.

AlfChrs avatar
    Alf Christophersen
    Medlemsnr
    919
    Et tips til alle fora-brukere (også andre enn DISforum) med en eller flere menyer.

Vær nysgjerrig og utforsk alle menyvalgene, hvordan menyene brukes og gjør deg kjent med dem hva de enkelte gruppene diskuterer.

Finner du grupper som virker interessante, så velg å abonnere på temaet, f.eks. med en oppsummering pr uke

Klikke på det grønne ikonet på midten og velg å abonnere. Da vil du få tilsendt som epost hva som skjer.
    Alf Christophersen Disgen fadder Norge.

Christers avatar
    Christer Gustavsson
    Medlemsnr
    4621
    Jag hänvisar ofta till en dialog med en fadder när beskrivning av tillvägagångssätt och rådgivning inte fungerar så bra i skriftlig form utan fungerar bättre i en muntlig dialog.
    Christer Gustavsson - Dis verksamhetsledare emeritus

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •