Jag gjorde som du skrev, och tog en backup på den ena datorn. Så läste jag in backupen på den andra datorn, men inga kartor kom fram. Istället fick jag felmeddelandet att programmet inte kunde läsa kartfilerna. När jag granskade textfilen till backupen såg jag att DgMap, som låg direkt under DG2016Data-mappen, nu hade hamnat under DGgPic-mappen! Jag flyttade tillbaka DgMap och vips fick jag fram kartor. Men något fattades. Inga av de ekonomiska kartor jag lagt in hade kommit med. Vid granskning av textloggen såg jag att där endast fanns jpg-filer i DgMap, inte bmp, som jag lagt in. Är detta ett fel, eller måste man alltid först konvertera Lantmäteriets bmp-kartor till jpg innan man lägger in dem i DisGen?