Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Arbetsmaterial

  1. #1

    Lennart Ekström
    Medlemsnr
    5614
    Ort
    Hässleholm
    Inlägg
    68

    Arbetsmaterial

    I Disgen 2016-3 Hade jag lagt in löpande text i PÖ och fältet arbetsmaterial. Denna text är helt borta efter uppdatering till 2016-5. Nu ska man lägga in text från fil. Jag kan inte påminna mig att det såg ut så från början. Har jag missat något. Det går att skriva men inte att klicka OK. Den är gråmarkerad
    Senast redigerat av lelle den 2016-12-27 klockan 11:40.

  2. #2

    Torgny Larsson
    Medlemsnr
    24069
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    917
    Hej Lennart! Det är ingen skillnad avseende detta från Uppdatering 3 till Uppdatering 5.
    För att OK-knappen skall bli tryckbar, måste du fylla i något i fältet "Länk", och det måste vara en korrekt adress till en fil tillgänglig på din dator eller till något på internet.
    En korrekt länk till en fil gör du bäst genom att klicka på knappen "Välj Fil".
    En korrekt länk till en sida/bild eller dokument på internet, får du bäst genom att öppna motsvarande i din webbläsare och kopiera adressen, och klistra in det i fältet Länk.
    Lycka till.
    Torgny
    Disgen-fadder i DIS samt datorfrågor.

  3. #3

    Lennart Ekström
    Medlemsnr
    5614
    Ort
    Hässleholm
    Inlägg
    68
    Jag ber om ursäkt, trött efter helgerna? Det gällde naturligtvis anteckningar och där är mina anteckningar som jag i min trötthet tog fel på detta och arbetsmaterial. Allt är som det ska vara

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •