Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Jens Svendsen Steenberg f. 1770 eller 1771

  1. #1

    Jens Svendsen Steenberg f. 1770 eller 1771

    Hej,
    Jeg søger hjælp til at finde en slægtning: Jens Svendsen Steenberg, født enten 1770 eller 1771 i Sverige. Jeg vil meget gerne vide, hvor i Sverige og præcis hvornår han er født.
    Jens er udvandret til Danmark, men jeg ved ikke hvornår! Han får en datter i 1814 i Tårnby sogn (Købehavn) og dør 26.4.1845 på Københavns Alm. Hospital.
    Jeg vil blive meget glad for informationer.
    Mvh
    Hanne Ring

  2. #2
    Phryxes avatar
    C-G Magnusson
    Medlemsnr
    13088
    Inlägg
    1 039
    Har kollat lite snabbt i EmiWeb och Disbyt utan att finna någon bra kandidat.

  3. #3

    Jens Svendsen Steenberg

    Hejsa,
    Tak for forsøget.
    Langt de fleste som rejste fra Sverige til Danmark er ikke registreret som migreret. Vi har flere aner på både min mands fars og mors side , som er født i Sverige, og som bare er rejst hertil uden at være registreret som andet end: udrejst til DK - i jeres Husforhør.
    Jeg har ingen oplysninger i danske optegnelser om, hvorfra i Sverige Jens stammer, udover at han er fra Sverige. Vores øvrige aner i Sverige har jeg ført tilbage til 1600-1700 tallet, men jeg ved ikke, hvordan jeg kommer videre - udover at høre, om andre slægtsforskere ved noget om ham.
    Mvh
    Hanne

  4. #4
    m00707s avatar
    Gunnar Jonsson
    Medlemsnr
    707
    Ort
    Säffle
    Inlägg
    319
    Inte heller www.ddss.nu ger något bra svar.

  5. #5
    Tak for dit forsøg. Må håbe, at slægtninge til Jens Svendsen Steenberg ser mit indlæg.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •