Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: NYA disbyt - 2019

  1. #1

    NYA disbyt - 2019

    jag har skickat in med a, b, dvs olika batchar, jag hittar inte hur jag ser det i den nya

  2. #2
    Hej namne Eva! I texten på webben så skrev Christer att diskussionen väl skulle lämnas i tråden han länkade till - https://forum.dis.se/vb/showthread.p...9-Introduktion - eller kanske som ett nytt ämne under den gruppen? Enklare att hålla ihop det ...
    Hälsningar,
    Eva

  3. #3
    ok, uppfattade det inte så - jag kan flytta det dit.

  4. #4
    har du möjlighet att ta bort de två (har gjort kopia) jag la in felaktigt...

  5. #5
    Samma länk ligger på Beta-Disbyt-sidan
    Men bra du är ivrig. Christer eller Daniel får stänga / ta bort.
    Hälsningar,
    Ev

  6. #6

    Ulf Arfvidsson
    Medlemsnr
    39670
    Ort
    Braås
    Inlägg
    117
    Det är meningen att detta skall visas under fliken mina sidor. Beroende på felaktigheter i indata om bidragen är denna funktion dold. Du kan se dina egna bidragsrader genom att klicka på "Bara träffar från/Ignorera träffar från" längst till höger och ange ditt medlemsnummer. Då ser du bara dina rader vid sökning. Möjligen kan du här kontrollera vilka delmängder som finns medtagna.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Ulf A Visa inlägg
    Det är meningen att detta skall visas under fliken mina sidor. Beroende på felaktigheter i indata om bidragen är denna funktion dold. Du kan se dina egna bidragsrader genom att klicka på "Bara träffar från/Ignorera träffar från" längst till höger och ange ditt medlemsnummer. Då ser du bara dina rader vid sökning. Möjligen kan du här kontrollera vilka delmängder som finns medtagna.
    Där finns inte mina a b c - står andra bokstäver där, det jag hade trott jag skulle se när jag får upp en träff vilken bokstav, det får man i den gamla

  8. #8

    Ulf Arfvidsson
    Medlemsnr
    39670
    Ort
    Braås
    Inlägg
    117
    Citat Ursprungligen postat av Evafalk Visa inlägg
    Där finns inte mina a b c - står andra bokstäver där, det jag hade trott jag skulle se när jag får upp en träff vilken bokstav, det får man i den gamla
    Vi tar med detta som ett ändringsförslag så får vi återkomma om detta kan införas och visas på raden. På mina sidor är det tänkt att visa delmängder radvis med bidragsdatum och antal rader.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •