-
Vad ska man säga, 2011-07-01 20:12 ställer fråga ... 20-07-15 21:57 skitförbannad för att inget svar inkommit... 2011-07-18 18:48 anmäler Disgen till DO, trots att Disgen Produktråd givit löfte att samkönade äktenskap kommer att kunnas handhas i kommande version av Disgen.
Jag vill bara meddela att jag och många med mig ställt frågor här på forumet - utan att ha fått svar på dessa. Man behöver dock inte raljera över detta - finns väl många orsaker till att svar kan utebli. Men svar kom ju i detta fall både från Produkråd och Ordförande i ditt fall.
Nu är det inte bara du som vill ha (för)ändringar i Disgen, vi har nog alla olika önskemål. Man får framföra sina ideér, så att program makarna får en chans att kunna förändra/förbättra. Din idé att kunna ändra partner till man/man alt. kvinna/kvinna alt.
styvfar/styvmor adoption etc. är en bra idé, men lite tålamod måste man väl ha???
Mycket hårt arbete läggs ner på att Disgen ska vara ett så bra program som möjligt, med mestadels ideel kraft. Att spotta på dom som sliter skit här, känns lite magstarkt !!!!
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler