-
Kanske vi ska be vår Moderator att flytta tråden till ett bättre ställe för nu handlar det mer om programvaruutveckling än om problem med inmatning när man är homo.
Jag vill igen påpeka vikten av att ha en gemensam värderingsgrund att stå på när vi arbetar vidare (för det vill jag verkligen!). Som ny här är det speciellt viktigt för mig att förstå hur programvaror fungerar och används såsom tänkts, men även hur vi arbetar vidare för att få bättre funktioner som även tillgodoser förhållanden och den bakgrund jag har försökt gestalta som homo.
Självklart kan det finnas ytterligare önskemål från andra intressen att tillgodose innan man kan införa förändringar.
Viktigt framöver kanske är att skapa en vilja och en handlingsplan som kan realiseras under överskådlig tid. Kanske DISGENs produktråd kan presentera vad som prioriteras och vad man jobbar med nu och den närmaste tiden framöver?
Om det är DIS medlemmar som styr utvecklingen av programvaran så kan det ju vara av intresse för alla här att veta hur detta går till rent praktiskt och vem som prioriterar önskemål som kommer in och vilka ärenden som ligger i "pipen" just nu och när en uppdatering planeras.
Senast redigerat av Nightfly den 2011-09-15 klockan 20:47.
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler