Hei,

Jeg har brukt Disgen i mange år og er godt fornøyd med programmet. Liker muligheten til å ta ut utskrifter i HTML-format slik at man kan få med multimediafilene. (Video og Audio)
Men for noen dager siden koblet jeg inn en ny relasjon i Disgen mellom 2 personer som begge hadde barn. Dette ble gjort ved å trekke personen over i det delte skjermbildet i Disgen 2025 (siste versjon). Da jeg gjorde en utskrift (grafisk over etterkommere) så kom kun barn i det første parforholdet med. Da jeg oppdaget dette så koblet jeg vedkommende fra igjen og så tilbake. Da kom barn med i begge parforhold. Undres på om det kan være noe feil i programmet som forårsaket dette, og om andre har opplevd det samme. Jeg har jo for det meste stolt på at slike sammenkoblinger fungerer ok i programmet og aldri sett noe slik tidligere. Men nå tenker jeg at det kan være greit å ta en ekstra sjekk på at barnene kommer med i utskriftene.

M.v.h. Gunnar Aabøe
Dismedlem 1070