Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: disnorge.no

  1. #1

    Mats Åkermo
    Medlemsnr
    47441
    Inlägg
    2

    disnorge.no

    Varför kan jag inte logga in från Sverige på disnorge.slektforum även fast jag är registrerad som gäst hos DIS Norge och har användarnamn och lösen. Har mailat till dem och de kan logga in på mitt konto utan problem.

  2. #2
    Phryxes avatar
    C-G Magnusson
    Medlemsnr
    13088
    Inlägg
    1 039
    Får du inget felmeddelande eller vad händer när du fyller i dina uppgifter i rutan som poppar upp? Vilken webbläsare använder du?

  3. #3

    Mats Åkermo
    Medlemsnr
    47441
    Inlägg
    2
    Servern känner inte igen mitt brukarnamn och lösen. Jag har Google Chrome som webbläsare.

  4. #4
    Phryxes avatar
    C-G Magnusson
    Medlemsnr
    13088
    Inlägg
    1 039
    Bäst att jag nämner det direkt. Jag har inget med DIS i Norge att göra. Ställer bara några frågor jag tror många support-tekniker skulle ha ställt ...

    Har du tänkt på att skriva användarnamn och lösenord exakt som du fått dem med stora och små bokstäver? Kända fel-källor är exempelvis ett (1) och litet L (l) samt noll (0) och stort o (O).

    Om du kopierar namn och lösenord ifrån ett mejl, tänk på att det kan komma med osynliga tecken som en radbrytning vilket gör att inloggning ej fungerar. Du kan kontrollera det du har i urklippet genom att klistra in det i ex. Anteckningar (Notepad).

    Hoppas annars att någon som är mer bekant med Chrome och nämnda sajt kan hjälpa dig.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •