Av Ann Sjöberg Söndagen den 5 oktober, 2003 - 16:15: |
Jag har nu också provat att söka på källor som inte är kopplade till glödlampan och här är det inga problem att söka. Fast nu använder jag mig av källor via Disgens "käll och citat" funktion. När jag då gör en sökning så kommer inget upp om jag skriver in källan manuellt. Om jag däremot letar reda på källan via glödlampan så får jag träffar.
Av Stig Geber Fredagen den 22 januari, 2010 - 10:43: |
För att på ett enkelt sätt kunna kontrollera alla källor i ett stort material efterlyser jag en möjlighet att skriva ut en söklista där källan för en viss notistyp skrivs ut i en kolumn i söklistan. Under Skapa ny(a)kolumn(er) i söklistan skulle det då i rutan Födelse förutom År, Datum, Ort finnas även altenativet Källa.
Av Sten Magnusson Fredagen den 12 februari, 2010 - 01:47: |
Detta kan åtgärdas genom att använda funktionen utskrift - utdrag - (eget) och där lägga till "slag av avsnitt" i den lista som syns på skärmen.
Mvh/Sten Magnusson
Av Sten Magnusson Fredagen den 12 februari, 2010 - 02:01: |
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@dis.se and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log
Ovanstående meddelande dyker rätt ofta upp vid postning.
Mvh/Sten Magnusson
Av Sten Magnusson Lördagen den 3 juli, 2010 - 00:17: |
Det är fortfarande krångel vid postning så att sidan inte kan visas efter att man tryckt på knappen.
Mvh/Sten Magnusson
Av Daniel Berglund (M25564) Lördagen den 3 juli, 2010 - 23:19: |
Ja, och det kommer det att vara så länge vi kör det här forumet, men det är inte så länge till. Det blir rätt snart vBulletin istället.
Av Sten Magnusson Söndagen den 4 juli, 2010 - 17:01: |
OK!
Tack och god middag!
Mvh/Sten Magnusson