| Av Rick Ekman Lördagen den 20 juli, 2002 - 10:48: |
Låter intressant att titta på dem för att få lite tips. Någon som vet var man kan ladda ner dem?
| Av Ove Billing Lördagen den 20 juli, 2002 - 19:09: |
Mallarna kunde tidigare erhållas från DIS hemsida men så är tydligen inte nu fallet. Jag skall försöka fixa lite data till Rick direkt men tyvärr ligger disketterna för detta hemma i Laholm och jag är på sommarstället i Småland. Kan nog grejas på andra vägar så jag återkommer så snart jag kan. Har du MS Works? Om inte så ordnar jag skärmdumpar som visar utseendet.
| Av Rick Ekman Lördagen den 20 juli, 2002 - 20:52: |
Låter toppen Ove, jag har tillgång till Works så det är inga problem. Naturligtvis är mallarna intressantast men om du endast kan fixa skärmdumpar så duger det med.
Någon ansvarig på DIs som kan svara på varför man inte kan ladda ner dom från hemsidan längre?
| Av Ove Billing Söndagen den 21 juli, 2002 - 09:19: |
Min mer ordningssamme efterträdare som ordf. i DIS SYD, Jan Nilsson, hade mallarna i sin dator. Jag sänder dem nu direkt till Rick. Det gäller mallar + manual för att registrera födda, döda och vigda från resp. kyrkolängder. - Om någon annan också är intresserad så säg till.
| Av Sture Bjelkåker Söndagen den 21 juli, 2002 - 21:13: |
om DISREG-mallarna inte finns med på nuvarande DIS-hemsida, tror jag det är oavsiktligt
ska försöka se till att dom kommer tillbaka
sture b
ordf DIS
| Av Webbredaktör Fredagen den 26 juli, 2002 - 13:22: |
DISREG-mallarna kan nu åter hämtas hem från DIS webbplats. Se DISREG i huvudmenyn!
Urban Windahl
DIS webbredaktör