Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Internet Explorer eller Google Crome

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Phryxes avatar
    C-G Magnusson
    Medlemsnr
    13088
    Inlägg
    1 039
    Är osäker på vad du menar. Disgen är ett fristående program, oberoende av webbläsare.

  2. #2

    Sivert Jonsson
    Medlemsnr
    57561
    Inlägg
    275
    Citat Ursprungligen postat av Phryxe Visa inlägg
    Är osäker på vad du menar. Disgen är ett fristående program, oberoende av webbläsare.
    Aha; tänkte nog fel där. Men Forumet körs väl via Inet Explorer eller Google Crome?

    Med vänlig hälsning/Sivert J

  3. #3
    Hans-Peters avatar
    Hans-Peter Stülten
    Medlemsnr
    25567
    Ort
    Nynäshamn
    Inlägg
    627
    Hej!

    Jag har läst forumet i olika webbläsare utan några som helst problem, så jag kan nog säga att det är likgiltigt vilken webbläsare du använder.
    Med vänlig hälsning
    Hans-Peter Stülten

  4. #4

    Sivert Jonsson
    Medlemsnr
    57561
    Inlägg
    275
    OK. Tack för info!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •