Är osäker på vad du menar. Disgen är ett fristående program, oberoende av webbläsare.
Är osäker på vad du menar. Disgen är ett fristående program, oberoende av webbläsare.
Hej!
Jag har läst forumet i olika webbläsare utan några som helst problem, så jag kan nog säga att det är likgiltigt vilken webbläsare du använder.
Med vänlig hälsning
Hans-Peter Stülten
OK. Tack för info!