Flaggor försvunna ....

DIS Forum: 3. DISGEN - Släktforskarprogrammet: Övrigt: Flaggor försvunna ....
Av Stellan Jacobsson Söndagen den 17 maj, 2009 - 22:54:

Hej;

Jag använder flaggor för att markera vissa sökbara begrepp för de personer jag har i min databas.

Det problem som har uppstått är att ALLA mina egna definitioner på flaggornas betydelse har försvunnit. Hur gör jag för att återskapa flaggornas betydelse? Ligger deras respektive betydelse i någon speciell fil som jag kan hitta i min backup?

Tidigare har alla ortsdefinitioner försvunnnit, men genom att ersätta PLACKind.bin med en fil från backup kunde probemet lösas.

Operativsystem VISTA:

S. Jacobsson

Av Runar Hortlund Måndagen den 18 maj, 2009 - 17:20:

Under Redigera finns flaggor

Av Eva Dahlberg Måndagen den 18 maj, 2009 - 19:59:

Hej Stellan! Det tycks vara samma problem som en annan medlem redovisat här - DIS Forum: 3. DISGEN - Släktforskarprogrammet: Notiser: Flaggor: Flaggor

och där ett förslag för att återfinna definitionerna finns (du har inte skrivit ut dem som en skärmdump eller annat?)

hälsningar,
Eva Dahlberg
medlem 7851

Av Eva Dahlberg Måndagen den 18 maj, 2009 - 20:01:

Hej Stellan! Det tycks vara samma problem som en annan medlem redovisat här - DIS Forum: 3. DISGEN - Släktforskarprogrammet: Notiser: Flaggor: Flaggor

och där ett förslag för att återfinna definitionerna finns (du har inte skrivit ut dem som en skärmdump eller annat?)

hälsningar,
Eva Dahlberg
medlem 7851

Lägg till ett meddelande (Add a message)

För att kunna delta i denna diskussion måste Du:
Skriva För och Efternamn i fältet "Användarnamn" !
Hoppa över fältet lösenord här!
Fyll i din e-post om du även vill ha direktkontakt med deltagarna.
(Just fill in Your name! E-mail is not compulsory.)
Användarnamn:
(Your name)

Lösenord:
(Password)
E-mail: