| Av Stellan Jacobsson Söndagen den 17 maj, 2009 - 22:54: |
Hej;
Jag använder flaggor för att markera vissa sökbara begrepp för de personer jag har i min databas.
Det problem som har uppstått är att ALLA mina egna definitioner på flaggornas betydelse har försvunnit. Hur gör jag för att återskapa flaggornas betydelse? Ligger deras respektive betydelse i någon speciell fil som jag kan hitta i min backup?
Tidigare har alla ortsdefinitioner försvunnnit, men genom att ersätta PLACKind.bin med en fil från backup kunde probemet lösas.
Operativsystem VISTA:
S. Jacobsson
| Av Runar Hortlund Måndagen den 18 maj, 2009 - 17:20: |
Under Redigera finns flaggor
| Av Eva Dahlberg Måndagen den 18 maj, 2009 - 19:59: |
Hej Stellan! Det tycks vara samma problem som en annan medlem redovisat här - DIS Forum: 3. DISGEN - Släktforskarprogrammet: Notiser: Flaggor: Flaggor
och där ett förslag för att återfinna definitionerna finns (du har inte skrivit ut dem som en skärmdump eller annat?)
hälsningar,
Eva Dahlberg
medlem 7851
| Av Eva Dahlberg Måndagen den 18 maj, 2009 - 20:01: |
Hej Stellan! Det tycks vara samma problem som en annan medlem redovisat här - DIS Forum: 3. DISGEN - Släktforskarprogrammet: Notiser: Flaggor: Flaggor
och där ett förslag för att återfinna definitionerna finns (du har inte skrivit ut dem som en skärmdump eller annat?)
hälsningar,
Eva Dahlberg
medlem 7851