Varför finns inte Sambo bara Gift i DISGEN?

DIS Forum: 3. DISGEN - Släktforskarprogrammet: Notiser: Gifte: Varför finns inte Sambo bara Gift i DISGEN?

Av Ann Sjöberg Söndagen den 6 juni, 2004 - 22:04:

Jag kör också Disgen 8.0d och har som sagt inga problem med röda rutor på mina anor.
Men något måste ju ha hänt om du inte får rutorna trots att du har det ikryssat.

Av Joel Vogler Söndagen den 6 juni, 2004 - 22:09:

Tack Karl-Edvard, efter återgång till "Grundinställningar" har jag fått tillbaka markeringarna.
Sen får jag jobba lita med att manuellt lägga tillbaka mina personliga inställningar, men det kan jag leva med!
/Joel

Av Joel Vogler Måndagen den 7 juni, 2004 - 00:12:

Mina personliga inställningar hade jag faktiskt varit förnuftig nog att spara tidigare som en INI-fil. Inget jobb alls att få tillbaka, alltså. :)

Av Annastina Sekunde Måndagen den 7 juni, 2004 - 19:53:

Hej Karl-Edvard och tack för hjälpen för länge sedan. Jag blev av med mina dubletter, men jag måste erkänna att jag hade hjärtat i halsgropen.
Dock har jag kvar ett problem - om det beror på flockbytet eller på mej -??
Jag kan nämligen inte söka EN person. Svaret blir alltid att personen inte finns. (Jag fyller förstås i flocknr 1). Egentligen bryr jag mej inte om det, jag tar fram en fullständig söklista i stället.

Nu till min fråga häromdagen. Jag menade förstås min ana i en barnskara och det har du ju också förstått. Nu använder jag versaler, vågar mej inte på flera flockar ännu.
Hälsningar och tack.
Annastina

Av Karl-Edvard Thorén Måndagen den 7 juni, 2004 - 22:21:

Sökproblem.
Hej Annastina !
Kontrollera så att namnet inte börjar med en blank. Sök i alla flockar så personen inte ligger i en annan flock.

Lägg till ett meddelande (Add a message)

För att kunna delta i denna diskussion måste Du:
Skriva För och Efternamn i fältet "Användarnamn" !
Hoppa över fältet lösenord här!
Fyll i din e-post om du även vill ha direktkontakt med deltagarna.
(Just fill in Your name! E-mail is not compulsory.)
Användarnamn:
(Your name)

Lösenord:
(Password)
E-mail: