Av Per-Olov Blomkvist Lördagen den 2 oktober, 2004 - 21:50: |
Hej Marianne
Varför den har fått betäckning I är att de andra är flyttbara diskar... Som inte finns.. Knepig uppbyggnad tycker jag...
Hej Jan
Ja det är under installationen som jag får felmeddelandet. Att installera filer och mappar på ett felaktigt sätt är nog inte sannolikt. Jag skall få låna en annan orginalskiva imorgon.. ifall det är problem med min skiva.... Håll tummarna för mig....
Av josefin heide Torsdagen den 18 november, 2004 - 18:24: |
hur laddar jag ner ett släcktforskningsprogram? snälla någon svara
Av Jan Jutefors Torsdagen den 18 november, 2004 - 18:42: |
Josefin,
På hemsidan så står det DISGEN till höger i bilden, klicka på den så får du upp en ny sida.
I vänsterspalten så hittar du Demo (Windows) och om du klickar på - Ladda ner + handledning, så kommer du till en sida där du kan ladda ner en demoversion + en handledning till detta.
Av Anders Nilsson Måndagen den 13 december, 2004 - 11:04: |
När jag ska uppdatera från 8.0C till 8.0D så får jag upp ett felmedelande:På den angivna installationsmappen finns ingen tidigare gjord skarp installation av disgen 8 som är korrekt och fullständig.
Av Karl-Edvard Thorén Måndagen den 13 december, 2004 - 12:04: |
Uppdatering till 8.0d
Hej Anders, att din installation inte godkänns bror troligen att någon test går fel.
Så enklast att ordna det är att installera om Disgen från din Cd och sedan uppdatera den direkt till 8.0d
Av Arne Sörlöv Onsdagen den 5 januari, 2005 - 18:39: |
Hej, alla faddrar. Försökte att hjälpa en person att få disgen 8 att fungera på hans nya dator. (Han har XP – home på den nya datorn). Han hade brännt en CD med alla data och fört över till den nya datorn. Han fick det inte att fungera. Jag försökte att installera programmet flera gånger utan att lyckas. (Hade även avinstallerat med hjälp av Windows). Problemet tycks vara att Dg8Data finns utan att finnas. Finns inte i utforskaren, men tex Norton Antivirus hittar biblioteket. Någon som har någon idé hur man avhjälper problemet.
Mvh Arne Sörlöv
Av Marianne Munktell Onsdagen den 5 januari, 2005 - 18:46: |
Arne!
Har ni låst upp de skrivskyddade filerna från CD:n? Det är annars bättre att göra en säkerhetskopia i den gamla datorn och återläsa i den nya.
Av Arne Sörlöv Söndagen den 9 januari, 2005 - 12:40: |
Problemet löste sig. Användaren hade lyckats dölja filerna, så det räckte med att ta bort bocken för dolda filer.
Arne
Av Maria Holst Torsdagen den 7 april, 2005 - 04:18: |
FINNS MIN RÄDDARE I NÖDEN??
Kan NÅGON HJÄLPA mig ladda ner DISGEN 8.0d Demo?? Nu har jag suttit i TVÅ nätter och försökt, utan att lyckas. Då är jag ändå alls ingen nybörjare på nedladdning från nätet!
Jag är pinfärsk medlem och jag är SÅ otålig på att börja öva på programmet!
Kort och gott: Det enda som händer när jag klickar på texten "DISGEN 8.0d Demo" är att en liten symbol och en text som talar om att nedladdningen pågår syns i fältet längst ner till vänster, SAMT "timglaset". Efter FEM timmar är det ÄNNU det enda som hänt! Jag har bl.a. laddat ner ett helt ordbehandlingsbrogram, och inte ens det tog SÅ lång tid!
Tusen Tack på förhand
Maria Holst
Av Gabriel Frisk Torsdagen den 7 april, 2005 - 08:19: |
Maria, har du någon mjukvarubrandvägg aktiv? Operativsystem?
Mvh
Gabriel